Blog

    Loading posts...
  • Budiž světlo ve výloze

    Je jasné, že chcete, aby byly vaše produkty vidět. A kromě kompozice výkladní skříně je světlo nejjistější způsob, jak to zařídit. Naše oči totiž přirozeně kloužou k osvětleným místům a co je ve stínu, zůstává skryto. A toto platí dvojnásob, když jde o neposedné pohledy kolemjdoucích. Říká se, že posty na sociálních sítích musí zaujmout…

  • zlatý řez ve výloze

    Dvakrát měř zlatý řez aneb kompozice výlohy

    Podivili jste se někdy nad tím, proč fotky běžných lidí nevypadají jako díla Koudelky, Cartier-Bressona nebo jiného slavného fotografa? I když jsou třeba na obrázku stejné objekty, tak to prostě nějak není ono? Odpovědí je zde nejčastěji špatná kompozice. Výše zmiňovaní autoři se totiž často drželi klasických pravidel uspořádání prvků, jako je zlatý řez. Ten…

  • Pouliční okno do duše značky

    Říká se, že nejdůležitější je to, co je uvnitř. Ale kdybyste na rande přišli neupravení a ošuntělí, možná by se váš objekt zájmu ani k tomu „uvnitř“ tolik dostat nechtěl. Přesně tak je to s i výlohami. Jejich význam není radno podceňovat. Jdete ulicí s někým blízkým, tlacháte o životě, nálada je příjemně uvolněná. Najednou…

  • Ostrov, shadowbox a další. Přiučte se termínům visual mechendisingu

    Znáte anglické slovní spojení window shopping? Překvapivě nemá nic společného s nákupem oken. Jedná se o oblíbenou odpočinkovou aktivitu, takzvané chození a koukání po obchodech. Přesněji řečeno jejich výlohách. Pokud prodejci vědí, že existuje skupina lidí, kteří takto tráví svůj čas, tak by byli blázni, kdyby si tu svou co nejvíce nevyladili, že ano? Z praxe bohužel…

  • Máte prodejnu? A mohla bych do ní vidět? Aneb druhy výloh, část první

    Pokud bychom výlohu přirovnali k obrazu, tak stejně jako si musí malíř vybrat metodu práce podle toho, jestli bude malovat na plátno bavlněné nebo hedvábné, tak musí aranžér všechno promyslet podle typu výlohy, kterou mák dispozici. Že jste o typech výloh nikdy neslyšeli? Dovolte nám to změnit. Uzavřené Uzavřené výkladní skříně mají přímo za vystavenými produkty stěnu nebo přepážku, která je odděluje od zbytku…

  • Tam, kde prsa bydlí

    Většina zákazníků se ozývá přes telefon poté, kdy si všimnou našich realizací na FB, nebo našli naše webovky, a tak zvedáme, anebo voláme zpět na neznámá čísla. Ano, většinou to jsou podezřelé hovory od překupníků elektřiny, nebo nabídky výhodného zúročení úspor, ale co kdyby to byl nějaký zákazník? Takže raději zavoláme vždy zpět, aby nám…

  • Zdravíčko v Turnově

    Mladý manželský pár Zdeněk a Simča dlouho žili v zahraničí a když zjistili, že čekají přírůstek do rodiny, rozhodli se vrátit zpět domů do Turnova. Simona začala studovat obor Nutriční terapeut na 1. lékařské fakultě UK, protože věří, že to, co jíme, má velký vliv na zdraví a celkově na kvalitu života. A když byla možnost…

  • Instalace Lapače snů na moravě

    Instalace Lapač snů, které jsme vytvořily pro sousedské slavnosti Zažij město jinak minulý rok, se staly putovní záležitostí a letos se tato velká textilní dekorace objevila v městečku Hranice na Moravě, kde tuto akci organizoval spolek Karnola. Vše jsme zabalily do velkého balíku, přidaly komponenty, které jsou nutné k instalaci, a odeslaly na „místo činu“.…

  • Design prodejního nábytku a design celkové výlohy pro hračkářství v centrum Prahy.

    Prodejní paraván

    Rok se s rokem sešel a je třeba připravit další kreativní výlohu pro hračkářství a sociální podnik Hračkotéka. Jelena, který se hrdě tyčil celý rok ve výloze, přestěhujeme do druhé provozovny Hračkotéky v ul. Růžové, kde bude zdobit interiér obchodu. Při vytváření návrhu se opět držíme cesty designu nábytku ve výloze. Pro tuto výlohu jsme společně s…

  • Design outdoorové výkladní skříně

    Lidé si vytvářejí mínění o dané prodejně již na základě vzhledu výkladní skříně. Pouze čistá, zajímavá a hezká výloha zaujme kolemjdoucího. Dalším důležitým faktorem je aktuální nabídka. Není vhodné ponechávat aranžmá instalace ve výkladní skříni dlouho nepozměněné, lidé již pak míjí místo se samozřejmostí a nevěnují nabídce ve výloze pozornost. Rozhodující při návrhu nového designu…