Grafický design

grafické návrhy plakátů a tiskovin

vizuální styl řekne víc než tisíc slov

Jednotný vizuální styl je klíčovým prvkem každé úspěšné společnosti. Je to ucelený souhrn pravidel vizuální podoby, jímž se firma prezentuje na veřejnosti. A proto je důležité, aby i reklamní nosiče, design výloh a interiér prodejen respektovaly takzvanou korporátní identitu společnosti (corporate identity).

Nejenže jsme schopni vytvořit nápadité reklamní nosiče, ale také navrhneme a vyhotovíme jejich grafickou podobu, a to s maximálním respektem vůči nastavené firemní identitě. Poradíme si však i v případě, pokud se ji teprve chystáte vytvořit, pomůžeme vám s jejím definováním a sestavením podrobné příručky (tzv. corporate identity manual).

jak při práci postupujeme

Nejprve se s klientem sejdeme na nezávazné schůzce, kde se snažíme pochopit vizi firmy, ptáme se na úspěchy a problémy, cíle a ambice. Na další návštěvu již přinášíme prezentaci s nápady a návrhy řešení. Dále pak rozpracováváme myšlenky, které se klientovi nejvíce líbí, a přidáváme předběžný rozpočet.

Grafické podklady doladíme až ke spokojenosti zadavatele tak, aby srozumitelně převyprávěly vizi firmy. Vše připravíme do tisku, zašleme do výroby, překontrolujeme a dodáme až na klientův stůl.

Napište nám