Chcete rozvíjet své dovednosti, získat konkurenční výhodu na pracovním trhu nebo se připravit na pohovor v oblasti retailu a visual merchandisingu? Naše workshopy pro jednotlivce vám poskytnou cenné nástroje a aktuální know-how. Ať už se chystáte na novou kariérní výzvu, nebo si chcete rozšířit své znalosti, naše workshopy jsou ideální pro váš profesní i osobní rozvoj.
workshop pro jednotlivce
jak při práci postupujeme
Na začátku si společně ujasníme, co od workshopu očekáváte a jakých konkrétních cílů chcete dosáhnout. Obsah přizpůsobíme vašim potřebám a workshop můžeme zaměřit na konkrétní značku nebo oblast, která vás zajímá.
Workshop je rozdělen do dvou částí. V teoretické části vás seznámíme se základními pojmy a principy, přičemž teorii propojujeme s praxí během návštěv různých obchodů a řetězců. Na konkrétních příkladech ukážeme, jak se jednotlivé přístupy liší, a společně probereme jejich výhody a nevýhody.
V druhé části se zaměříme na samostatnou práci a zpětnou vazbu. Na závěr obdržíte individuální úkol, který vám umožní prohloubit získané znalosti. Po jeho splnění vám poskytneme podrobnou zpětnou vazbu a vytvoříme prostor pro případné doplňující otázky.
co vás čeká
Kurz vás provede teorií visual merchandisingu a současně se zaměří na praktické ukázky v reálném prostředí obchodů. V úvodu se zaměříme na Visual Merchandising, kde vysvětlíme, co tento obor znamená, jaké jsou jeho klíčové principy a co můžete očekávat od pozice vizuálního merchandisera.
Následně se budeme věnovat základním principům vystavování. Vysvětlíme, jak rozdělit prodejní plochy, jaké prezentační nástroje existují a jak je správně využívat. Zaměříme se také na rotaci produktů, jejich životnost na prodejní ploše, styling figurín a další praktické tipy a triky.