workshop pro obchody

Naše workshopy pro firmy jsou navrženy tak, aby vám poskytly praktické nástroje a osvědčené postupy z oblasti visual merchandisingu. Díky letitým zkušenostem víme, co funguje, a rádi se s vámi podělíme o naše know-how.

Zaměříme se na to, jak zlepšit prezentaci vašich produktů přímo ve vašem obchodě, nebo vám pomůžeme sjednotit vizuální prezentaci zboží napříč všemi vašimi pobočkami. Ukážeme vám, jak efektivně pracovat s prostorem, vystavením zboží a vizuální komunikací, která podpoří nejen estetičnost, ale také prodejnost.

jak při práci postupujeme

Na začátku si s vámi ujasníme, co vás na prodejně nejvíce trápí, jaké překážky řešíte a co od workshopu očekáváte. Na základě těchto informací připravíme obsah na míru vašim potřebám. Workshop probíhá přímo ve vašem obchodě, kde se zaměříme na konkrétní problematická místa a vizuální výzvy. Společně tak najdeme řešení, která vám pomohou nastavit funkční vizuální pravidla.

co vás čeká

Workshop je rozdělen do dvou částí. Nejprve probíhá teoretická část, během níž vás seznámíme s klíčovými principy a nástroji visual merchandisingu. Zaměříme se na to, jak pracovat s prostorem v kontextu produktu, a na focal point a jeho využití k dosažení požadovaného efektu. Teoretická část zahrnuje také menší praktické úkoly, které připraví zaměstnance na další část.

Druhá, praktická část umožňuje získané informace vyzkoušet přímo v praxi. V rámci workshopu budeme hledat konkrétní řešení na vaší prodejně, abyste si vše mohli ihned vyzkoušet a aplikovat do každodenního provozu.

Na závěr obdržíte elektronickou brožuru, která shrnuje klíčová témata vašeho workshopu a poslouží vám jako praktická pomůcka do budoucna. Díky těmto postupům získáte užitečné nástroje a inspiraci, které vám pomohou s dalším rozvojem vašeho prodejního prostoru nebo produktového stylingu.

Napište nám