Design prodejního nábytku

interiér probouzející emoce

Originální prodejní nábytek, který slouží k prezentaci nabízeného zboží jak v interiéru, tak ve výloze, je klíčovým prvkem v každé prodejně. Můžete mít obyčejné prosklené vitríny nebo policové stěny, které lze vidět skoro všude. Anebo se můžete odlišit od konkurence nevšedním kusem nábytku nebo zajímavou instalací. Důležité je u zákazníka vzbudit emoce, pobavit ho a zaujmout ho natolik, aby přišel a vracel se právě k vám.

Design nábytku na prodejní ploše se vždy pojí se sortimentem nabízeného zboží. Interiér pro budoucí hračkářství bude zcela jiný než pro obchod se sportovním oblečením. Vždy se snažíme navrhnout klientovi takový interiér, který bude jak poutavý, tak funkční. Rozmístění prodejního nábytku a celkové sladění vnitřních prostor by mělo být promyšlené a uspořádání sortimentu na prodejní ploše pak upoutat pozornost a přimět zákazníka ke koupi.

jak při práci postupujeme

Nešvarem některých obchodníků zůstává přeplněnost výlohy a prodejní plochy. Jestliže obchod nabízí různé druhy sortimentu, je dobré je ve výloze střídat a zbytečně nemísit dohromady. Na prodejní ploše je užitečné jednotlivé druhy zboží rozmístit tak, aby je zákazník snadno našel.

Proto se nejprve s klientem setkáme v jeho prodejně, kde si společně řekneme něco o zásadách visual merchandisingu, uspořádání zboží na prodejní ploše a rozmístění prodejního nábytku. Zajímáme se o sortiment, který bude zákazníkovi prezentován a jak často je potřeba rotovat zboží na prodejně.

Na další schůzce již přinášíme konkrétní návrhy řešení. Může to být lepší rozmístění prodejního nábytku doplněného o zajímavý prodejní stojan, variabilní reklamní nábytek do výlohy, který lze měnit a snadno dekorovat podle sezóny, nebo vhodnější osvětlení prodejního místa.

Napište nám