design prodejního nábytku

interiér probouzející emoce

Originální prodejní nábytek, který slouží k prezentaci nabízeného zboží jak v interiéru, tak ve výloze, je klíčovým prvkem v každé prodejně. Můžete mít obyčejné prosklené vitríny nebo policové stěny, které lze vidět skoro všude. Anebo se můžete odlišit od konkurence s nevšedním kusem nábytku nebo zajímavou instalací. Důležité je u zákazníka vzbudit emoce, pobavit ho a zaujmout ho natolik, aby vstoupil a vracel se právě k vám.

Design nábytku na prodejní ploše se vždy odráží od nabízeného zboží. Interiér pro budoucí hračkářství bude zcela jiný než pro obchod se sportovním oblečením. Vždy se snažíme navrhnout klientovi takový interiér, který bude jak poutavý, tak funkční. Rozmístění prodejního nábytku a celkový interiér by měl být promyšlený a uspořádání sortimentu na prodejní ploše by mělo upoutat pozornost a přimět zákazníka ke koupi.

jak vám můžeme pomoci

Nešvarem některých obchodníků zůstává přeplněnost výlohy a prodejní plochy. Jestliže obchod nabízí různé druhy sortimentu je dobré je ve výloze střídat a zbytečně je nemísit dohromady. Na prodejní ploše je užitečné jednotlivé druhy zboží rozmístit tak, aby je zákazník snadno našel.

Proto se nejprve s klientem setkáme v jeho prodejně, kde si společně řekneme něco o visual merchandisingu, uspořádání zboží na prodejní ploše a rozmístění prodejního nábytku. Zajímáme se o sortiment, který bude zákazníkovi prezentován a jak často je potřeba rotovat zboží na prodejně.

Na další schůzce již přinášíme konkrétní návrhy řešení. Může to být lepší rozmístění prodejního nábytku doplněného o zajímavý prodejní stojan, variabilní reklamní nábytek do výlohy, který lze měnit a dobře dekorovat podle sezóny nebo vhodnější osvětlení prodejního místa.

Napište nám